Pierwszy raz na Tor Poznań Track Day
Poniższa instrukcja wyjaśni krok po kroku co Cię spotka na imprezie.
Przed przyjazdem na Tor
Zapoznaj się z Regulaminem Ramowym ASWP oraz Regulaminem Uzupełniającym Twojej rundy (na stronie rundy)
Zapoznaj się z Regulaminem Przyznawania Licencji TPTD oraz wypełnij Wniosek o Przyznanie Licencji TPTD (weź go ze sobą na Tor)
Zdaj egzamin teoretyczny na Licencję Tor Poznań Track Day OnLine
Upewnij się, że masz właściwie przygotowane auto na Tor Poznań Track Day
Zgłoś się go Grupy Zielonej na stronie wybranej rundy TPTD oraz jeśli planujesz dalszą jazdę na torze tego dnia do dodatkowej grupy (Niebieskiej , Żółtej lub Czerwonej ) lub na pojedyncze sesje tych grup
Na Torze
Przyjedź na tor minimum 30-40 min przed Briefingiem - Odprawą Bezpieczeństwa, aby w Biurze Zawodów złożyć Wniosek o Przyznanie Licencji TPTD, odebrać numery startowe i pakiet zawodniczy - po minięciu bramy toru do Biura Zawodów kierować Cię będą pracownicy ochrony.
Oklej samochód numerami i naklejkami sponsorskimi zgodnie ze schematem. Schemat oklejenia auta
Weź udział w Briefingu - Odprawie Bezpieczeństwa w namiocie obok Biura zawodów. Odprawa rozpoczyna się punktualnie o godzinie podanej w Regulaminie Uzupełniającym rundy.
Bezpośrednio po odprawie wsiądź do samochodu i przejedź do PITLANE gdzie ustawisz się w kolejce za samochodami instruktorów do wyjazdu na trening w sektorach toru - praktyczną część egzaminu na Licencję Tor Poznań Track Day.
Wyjeżdżając na tor zawsze musisz mieć założony kask (także osoba towarzysząca - członek załogi, jeśli jedzie z Tobą w samochodzie) - kaski można wypożyczyć w Biurze Zawodów (warto go zarezerwować podczas rejestracji na rundę).
Trening w sektorze toru polega na teoretycznym objaśnieniu linii wyścigowej i geometrii zakrętów wchodzących w skład danego sektora, a następnie treningowej jeździe linią wyścigową. Po zakończeniu treningu w danym sektorze grupa szkoleniowa przejeżdża za samochodem instruktora do następnego sektora toru.
Trening w sektorach może zostać również przeprowadzony poprzez jazdę po pełnej pętli Toru "Poznań" za samochodem instruktora w formule "Lead and follow".
Podczas jazdy w sektorach Instruktor obserwuje uczestników i ew. na bieżąco koryguje ich błędy w torze jazdy - jeśli kierowca nie wykonuje poleceń instruktora, wykonuje niebezpiecznie manewry, celowo driftuje podczas szkolenia to egzamin praktyczny na Licencję Tor Poznań Track Day kończy się wynikiem negatywnym.
Po zakończeniu treningu we wszystkich sektorach toru i zjeździe do Depot udajesz się do Biura Zawodów celem odbioru kostki pomiarowej (o ile nie uzyskałeś wyniku negatywnego z praktycznej części egzaminu na Licencję TPTD). Weź ze sobą Prawo Jazdy (NIE Dowód Osobisty!) celem pozostawienia go w zamian za kostkę pomiarową - zwracając kostkę otrzymasz z powrotem Prawo Jazdy.
Umieść kostkę pomiarową jak najniżej w prawym boczku drzwi - kostka musi być unieruchomiona z diodą u góry. Umieszczenie kostki pomiarowej. W biurze zawodów możesz również nabyć specjalny uchwyt na kostkę do montażu na zewnątrz kabiny. Nie wkładaj kostki do kieszeni, schowka na rękawiczki czy w tunelu centralnym - nie będzie pomiarów czasu.
5 minut przed rozpoczęciem Twojej sesji pomiarowej (zgodnie z harmonogramem danej rundy) ustaw się do wyjazdu w kolejce w PITLANE. Sędzia na końcu Depot w odpowiednim momencie da sygnał do wyjazdu na tor.
Po zakończonej sesji możesz sprawdzić swoje czasy w biurze zawodów, na stronie internetowej (wybierz Polska i TPTD) lub w aplikacji. Po zakończeniu rundy na stronie imprezy będą opublikowane wyniki pokazujące miesce w klasyfikacji oraz zdobyte punkty w klasie oraz klasyfikacji generalnej.
I to koniec jazd Grupy Zielonej... ale jeśli Ci się ten sport podoba to możesz tego dnia kontynuować jazdę na torze rejestrując się w Biurze Zawodów do dodatkowej grupy (Niebieskiej , Żółtej lub Czerwonej ) lub na pojedyncze sesje tych grup (o ile będą jeszcze wolne miejsca)
Pierwszy raz na Tor Poznań Track Day
Poniższa instrukcja wyjaśni krok po kroku co Cię spotka na imprezie.
Przed przyjazdem na Tor
Zapoznaj się z Regulaminem Ramowym ASWP oraz Regulaminem Uzupełniającym Twojej rundy (na stronie rundy)
Zapoznaj się z Regulaminem Przyznawania Licencji TPTD oraz wypełnij Wniosek o Przyznanie Licencji TPTD (weź go ze sobą na Tor)
Zdaj egzamin teoretyczny na Licencję Tor Poznań Track Day OnLine
Upewnij się, że masz właściwie przygotowane auto na Tor Poznań Track Day
Zgłoś się go Grupy Zielonej na stronie wybranej rundy TPTD oraz jeśli planujesz dalszą jazdę na torze tego dnia do dodatkowej grupy (Niebieskiej , Żółtej lub Czerwonej ) lub na pojedyncze sesje tych grup
Na Torze
Przyjedź na tor minimum 30-40 min przed Briefingiem - Odprawą Bezpieczeństwa, aby w Biurze Zawodów złożyć Wniosek o Przyznanie Licencji TPTD, odebrać numery startowe i pakiet zawodniczy - po minięciu bramy toru do Biura Zawodów kierować Cię będą pracownicy ochrony.
Oklej samochód numerami i naklejkami sponsorskimi zgodnie ze schematem. Schemat oklejenia auta
Weź udział w Briefingu - Odprawie Bezpieczeństwa w namiocie obok Biura zawodów. Odprawa rozpoczyna się punktualnie o godzinie podanej w Regulaminie Uzupełniającym rundy.
Bezpośrednio po odprawie wsiądź do samochodu i przejedź do PITLANE gdzie ustawisz się w kolejce za samochodami instruktorów do wyjazdu na trening w sektorach toru - praktyczną część egzaminu na Licencję Tor Poznań Track Day.
Wyjeżdżając na tor zawsze musisz mieć założony kask (także osoba towarzysząca - członek załogi, jeśli jedzie z Tobą w samochodzie) - kaski można wypożyczyć w Biurze Zawodów (warto go zarezerwować podczas rejestracji na rundę).
Trening w sektorze toru polega na teoretycznym objaśnieniu linii wyścigowej i geometrii zakrętów wchodzących w skład danego sektora, a następnie treningowej jeździe linią wyścigową. Po zakończeniu treningu w danym sektorze grupa szkoleniowa przejeżdża za samochodem instruktora do następnego sektora toru.
Trening w sektorach może zostać również przeprowadzony poprzez jazdę po pełnej pętli Toru "Poznań" za samochodem instruktora w formule "Lead and follow".
Podczas jazdy w sektorach Instruktor obserwuje uczestników i ew. na bieżąco koryguje ich błędy w torze jazdy - jeśli kierowca nie wykonuje poleceń instruktora, wykonuje niebezpiecznie manewry, celowo driftuje podczas szkolenia to egzamin praktyczny na Licencję Tor Poznań Track Day kończy się wynikiem negatywnym.
Po zakończeniu treningu we wszystkich sektorach toru i zjeździe do Depot udajesz się do Biura Zawodów celem odbioru kostki pomiarowej (o ile nie uzyskałeś wyniku negatywnego z praktycznej części egzaminu na Licencję TPTD). Weź ze sobą Prawo Jazdy (NIE Dowód Osobisty!) celem pozostawienia go w zamian za kostkę pomiarową - zwracając kostkę otrzymasz z powrotem Prawo Jazdy.
Umieść kostkę pomiarową jak najniżej w prawym boczku drzwi - kostka musi być unieruchomiona z diodą u góry. Umieszczenie kostki pomiarowej. W biurze zawodów możesz również nabyć specjalny uchwyt na kostkę do montażu na zewnątrz kabiny. Nie wkładaj kostki do kieszeni, schowka na rękawiczki czy w tunelu centralnym - nie będzie pomiarów czasu.
5 minut przed rozpoczęciem Twojej sesji pomiarowej (zgodnie z harmonogramem danej rundy) ustaw się do wyjazdu w kolejce w PITLANE. Sędzia na końcu Depot w odpowiednim momencie da sygnał do wyjazdu na tor.
Po zakończonej sesji możesz sprawdzić swoje czasy w biurze zawodów, na stronie internetowej (wybierz Polska i TPTD) lub w aplikacji. Po zakończeniu rundy na stronie imprezy będą opublikowane wyniki pokazujące miesce w klasyfikacji oraz zdobyte punkty w klasie oraz klasyfikacji generalnej.
I to koniec jazd Grupy Zielonej... ale jeśli Ci się ten sport podoba to możesz tego dnia kontynuować jazdę na torze rejestrując się w Biurze Zawodów do dodatkowej grupy (Niebieskiej , Żółtej lub Czerwonej ) lub na pojedyncze sesje tych grup (o ile będą jeszcze wolne miejsca)